Profit a szőnyeg alól

A gyártó, termelő vállalatok kommunikációjának kutatásával, hatékonyságuk javításával, a belső viszonyoknak az üzleti célok szolgálatába állításával évek óta foglalkozunk. A téma elméletének rendszerbe foglalása mellett számos projektben sikerült igazolni: aki uralja a vállalati „humán teret”, nagy eséllyel tud alkalmazkodni az egyre gyakoribb, immár rendszer szintű változásokhoz. Úgy éreztük, itt az ideje, hogy mindezt a tudást egyre több vállalatvezetővel osszuk meg. Partnerünkkel, a Hammel & Hochreiterrel ezért döntöttünk egy speciális rendezvény megszervezéséről, melyet 2014 tavaszán egy nagyobb szabású konferencia követ majd. De miről is lesz szó?

Turbulens, ugyanakkor izgalmas időszakon vannak túl a bővített újratermelésben felnőtt gazdasági vezetők, és minden eddiginél nagyobb a bizonytalanság abban, mit hoz a holnap. Új fogalmakat kellett megtanulni, mint például a csökkenés-menedzsment, és a változásokhoz való alkalmazkodás is újfajta nehézségekkel állított szembe szinte mindenkit. A korlátozott külső források, az átalakuló piac felértékelték a belső erőforrásokkal való gazdálkodást, és ez a helyzet több esetben arra világított rá,hogy sokszor bizony jobban ismerjük külpiacainkat, mint saját házunk táját.

Érdemes tehát elmerülni a vállalati falak között megbúvó értékekben, tartalékokban, és újragondolni a hatékonyság kérdéskörét a meglévő adottságok tükrében. Hiszen ne felejtsük: a legjobb vállalatok belülről építkeznek!

Találkozzunk december 5-én!

A rendezvényre itt regisztrálhat.

Helyszín: Hammel & Hochreiter Képzési és Ügyfélkapcsolati Központ, 1124 Budapest, Vas Gereben u. 22. Időpont: 2013. december 5., 9:00-13:30

A tervezett program:

8:30 – 9.00: Regisztráció

9:00 – 9:10: Köszöntő Kristóf Györgyi, Hammel & Hochreiter Virágh Rajmund, Interim Menedzser Akadémia

9:10 – 9:40: Az információ megosztás belső világa – Dr. Simon András, Partner, Ispiro Consulting A vállalati belső kommunikációs rendszer jóval fontosabb hatékonyság növelő tényező, mint azt gondolnánk. Állapota, szervezettsége, az információ megosztásának mikéntjei alapvetően hatnak a cégek eredményére. Kis befektetéssel és némi odafigyeléssel látványos sikerek érhetők el. Simon András erről beszél előadásában.

9:40 – 10:10: Sorytelling – Bárdos András – (Színház – és Filmművészeti Egyetem, rektor helyettes) Minden közösségnek, így a vállalatoknak is megvannak azok a történetei, melyek közös megélése, és átörökítése erősíti az összetartozást.Sokkal többről van tehát szó, mint sztorizásról, ez maga a megélt vállalati kultúra. Bárdos András erről az izgalmas területről mesél.

10:10 – 10:45 – Kávészünet

10:45 – 11:15: Láthatatlan utak és üzenetek a vállalatban – Dr. Szvetelszky Zsuzsa, az ELTE kutatója A látható, felépített vállalati céges struktúrák mellett mindig létezik egy informális világ, amely önálló életet él, amely „lélegzik” és amelynek állapota, kiterjedtsége, minősége jelentősen befolyásolja a belső viszonyokat. Dr. Szvetelszky Zsuzsa, az informális kommunikáció szakértője ad áttekintést a témáról.

11:15 – 11:45: Csökkenés menedzsment, és amit ez a vezetőknek jelent – Mezriczky László, Partner, Ispiro Consulting Az elmúlt évek gazdasági turbulenciái felértékelték a vállalati belső tartalékok kiaknázásának jelentőségét. Mindezt azonban csakis a belső viszonyok megismerésével, az emberi és közösségi interakciók „technológiai” szintre emelésével lehet elérni. Mezriczky Lászlóval arról beszélgethetnek, hogy milyen vezetői dilemmákkal kell ma együtt élni, és mi is az a gyártáskommunikáció

12:00 – 13:30 Networking LUNCH Állófogadás keretében lehetőséget biztosítunk arra, hogy a résztvevők egymással és a témák szakértőivel is egyeztethessék, megvitathassák az elhangzottakat.

Kapcsolódó bejegyzések