Marketing, állami támogatással

Kevesebb szó esett mostanában oldalainkon a kis- és közepes vállalkozásokról, pedig ha valahol nagy szükség van tudatos piacépítésre, stratégiaalkotásra, marketing, vagy éppen kommunikációtervezésre, az épen ez a szektor. Azért is időszerű ez a téma, mert az általános gazdasági depresszió közepette most kell minden energiát bevetni annak érdekében, hogy pozíciót lehessen nyerni. Napjaink forráshiánya persze tovább nehezíti ezt a feladatot, ám van lehetőség állami segítséget igénybe venni. Épp a napokban kaptunk zöld lámpát mi is egy korábban előkészített pályázatunkra, melynek során üzleti partnerünk marketing stratégiaalkotásra kért ilyen jellegű finanszírozást, a szolgáltatást pedig (korábban elnyert ez irányú akkreditációnknak köszönhetően) mi végezhetjük el részére. A pályázat feltétele tehát olyan szakértő partnerrel való előzetes megállapodás, aki jogosult a támogatott szolgáltatás nyújtására. A pályázat feltételeiről itt olvashat bővebben, a konkrétumokról pedig szívesen osztjuk meg tapasztalatainkat az érdeklődőkkel.

Kapcsolódó bejegyzések